Support
asd-1030x551_edited1
2-1030x215
4-1030x464



HVOR KAN JEG FINDE DEN NÆRMESTE PARKERINGSPLADS?

I menuen på forsiden af applikationen kan du finde den nærmeste parkeringsplads, hvor du kan betale for at holde parkeret. For at kunne vælge en parkeringsplads, skal du gå til menupunktet "Hjem", hvorefter Google Maps dukker op på skærmen. I øverste hjørne findes "My location" knappen. Når du trykker på denne, føres du til din nuværende position, hvor et blåt punkt angiver din position. Herfra kan du sen den nærmeste parkeringsplads ved at vælge zoome ud eller ind som anvist i nederste højre hjørne som plus og minus på skærmen.


HVORFOR KAN JEG IKKE LAVE ET GÆSTEKORT?

For at kunne bruge et gæstekort skal du bo på det pågældende område, og have tilknytning til parkeringspladsen. Derfor skal du være tilmeldt DP Mobile Parking backend systemet med din adresse og dit mobilnummer gennem dit administrationskontor. Du kan ikke bruge et gæstekort, før du er tilmeldt i DP Mobile Parking backend systemet.


HVAD ER MINE FAVORITTER?

Du kan indlægge dine favoritter på bilers registreringsnummre og områdenumre. Det betyder, at du har hurtig adgang til at registrere, når skal bruge dette. Derfor bliver det hurtigt og nemt at bruge din app. 


HVOR KAN JEG SE MINE TIDLIGERE AKTIVITETER?

I menuen på forsiden af apllikationen under "Historik" kan du se hvilke aktiviteter som du tidligere har foretaget. Det betyder, at du har et overblik over hvad du har bestilt. Herfra kan du også sende en PDF-fil med din kvittering til din e-mail adresse.





HVORDAN KAN JEG KONTAKTE JER?

DP Mobile Parking kan kontaktes på telefon, som kan findes under menupunkt "Hjælp", hvor informartionerne kan hentes under "Om os". Desuden kan der sendes en e-mail. Herudover kan du altid skrive til os via "Kontakt os" på din app.


HVORFOR KAN JEG IKKE BRUGE APPEN?

Hvis du ikke har mulighed for at bruge din app, skyldes det ofte, at du ikke har oprettet dig selv som ny kunde. Før du kan bruge din applikation, skal du være opmærksom på, om du er på en parkeringsplads, hvor du skal bruge betalingskort eller gæstekort. Har du forsøgt at logge på for mange gange, vil dit kodeord ikke fungere, og du skal kontakte DP Mobile Parking.


HVORFOR KAN JEG IKKE BETALE MIN PARKERING?

Når du skal betale din parkering, er det vigtigt, at du har udfyldt både dit køretøjs registreringsnummer og parkeringspladsens områdenummer. Husk at skrive det korrekte registreringsnummer, mens parkeringspladsens områdenummer altid findes nederst på skiltene på den parkeringsplads, som du står på. Vær altid opmærksom på, om du har indtastet det korrekte kreditkortnummer og kontrolcifre (CVV) i din betalingsproces. 


HVORFOR HAR JEG FÅET EN PARKERINGSAFGIFT?

Du vil modtage en parkeringsafgift, når du ikke har gennemført betalingen korrekt, overskredet den bestilte tidslængde, indtastet det rigitge registreringsnummrer for køretøjet eller det rigtige parkeringsområddenummer på din valgte parkeringsplads. Derfor bør du altid følge vejledningen på skiltene på parkeringsområdet. Begrundelsen er altid anført på parkeringsafgiften.

Denne hjemmeside benytter cookies for at understøtte funktionalitet, der påkræves aktive cookies. Dine oplysyninger indsamles udelukkende med det formål, at gøre det muligt at kontakte os, gennem siden. Dine oplysninger deles ikke med 3. part og dække kun kritisk funktionalitet på siden. Indsendte kontaktformularer gemmes i 36 måneder hvorefter de slettes automatisk. ønsker du at din kontaktinformation slettes før, skal du rette henvendelse omkring dette via e-mail..

Accepter